A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Старокостянтинівська багатопрофільна лікарня"
Omnium atrium medicina noblissima est (З усіх наук медицина – найблагородніша)

ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ У КЛІНІКО-ДІАГНОСТИЧНІЙ ПОЛІКЛІНІЦІ ТА СТАЦІОНАРНИХ ВІДДІЛЕННЯХ

          Стаття 3 Конституції України проголошує, що людина, її життя і здоров'я  -  найвища цінність в Україні.   В статті 49 зазначено право кожної особи на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Положення Книги другої Цивільного кодексу України, «Основ законодавства України про охорону здоров'я»  визначають правові, організаційні та інші засади громадянина у сфері охорони здоров'я:

Права пацієнтів в Україні

1) право на охорону здоров'я, повагу честі та гідності;

2) право на вибір лікаря;

3) право на нормальні умови перебування в лікувально-профілактичному закладі;

4) право на консиліум та консультацію;

5) право на полегшення болю;

6) право на таємницю особистого життя;

7) право на добровільну інформовану згоду;

8) право на відмову від медичного втручання, крім невідкладних випадків, коли реальна загроза життю є наявною;

9) право на отримання і збереження в таємниці інформації щодо стану свого здоров'я;

10) право на безпосереднє ознайомлення з медичною документацією;

11) право на отримання послуг щодо добровільного медичного страхування;

12) право на отримання відшкодування збитків;

13) право на допуск законного представника;

14) право на духовну підтримку;

15) право на оскарження неправомірних дій персоналу.

Обов'язки пацієнтів в Україні :

1) піклуватися про своє здоров'я та здоров'я дітей, не шкодити здоров'ю інших громадян;

2) у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення;

3) виконувати (або за свідомою відмовою не виконувати) призначення лікуючого лікаря, своєчасно відвідувати лікаря у разі амбулаторного (диспансерного) спостереження;

4) дотримуватися внутрішнього розпорядку роботи лікарні (при стаціонарному лікуванні);

5) подавати невідкладну допомогу іншим громадянам, які знаходяться в небезпечному для життя та здоров'я стані.

  Загальна інформація

Лікарня  надає послуги в дні і години, встановлені Адміністрацією відповідно до Правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

 Правила знаходження в консультативно-діагностичній поліклініці

Координаційну роботу при зверненні пацієнтів в поліклініку забезпечує реєстратура, яка виконує функції розподілу хворих до лікарів, надає довідкову інформацію.

Прийом хворих, виконання обстежень і призначень проводиться при зверненні до поліклініки, як правило в порядку черги. Право позачергового прийому мають ІВ, УБД, першочергового - УВВВ, інваліди І та II групи внаслідок загального захворювання, вагітні жінки.

 Виклики лікарів-спеціалістів додому здійснюються по визначеним дням за заявкою дільничних терапевтів, сімейних лікарів, погоджених з завідуввачем клініко-діагностичною поліклінікою.

  • Пацієнт, що зайшов до поліклініки, зобов’язаний здати верхній одяг до роздягальні.
  • Пацієнт, який знаходиться в поліклініці, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощі та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
  • При записі на всі види медичної допомоги пацієнт повинен звернутися до реєстратури або безпосередньо в відділення чи кабінет. Якщо пацієнт прийшов у поліклініку вперше, реєстратор заповнює амбулаторну карту, в якій будуть відображені загальні дані. На прохання реєстратора, пацієнт повинен пред’явити паспорт або інший документ, засвідчуючий особу.
  • Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість консультації пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступної консультації або обстеження може затриматись).
  • Всі дані діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря занотовуються в індивідуальну амбулаторну карту кожного пацієнта. Індивідуальна амбулаторна карта кожного пацієнта є власністю поліклініки, і зберігається на протязі всього спостереження і лікування, а потім (в архіві поліклініки) на протязі 5 років. Пацієнтам індивідуальна амбулаторна карта видається на вимогу. Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки завіреної печаткою поліклініки.
  • Пацієнтам, які з’явилися на прийом у брудному одязі, або зі специфічними запахами, неприйнятними в умовах поліклініки, а також пацієнтам, які знаходяться в стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння, поліклініка має право відмовити в наданні послуг.

 

 Гарантії лікарні:  лікарня  гарантуе:

  • Поліклініка гарантує застосування лише дозволених на території України обладнання, витратних матеріалів та медикаментів, які мають відповідні сертифікати.
  • Амбулаторні, хірургічні втручання та маніпуляції проводяться лише при умові отримання письмової проінформованої згоди від пацієнта.
  • Поліклініка гарантує надання невідкладної допомоги хворому у разі необхідності.
  • Поліклініка гарантує нерозголошення та збереження конфіденційної інформації щодо своїх пацієнтів.
  • Необхідною умовою для виконання гарантій поліклініки, є точне дотримання і виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідних умов гігієни.
  • Поліклініка не надає пацієнту після проходження діагностичного (ультразвукового, лабораторного та ін.) обстеження обов’язкового призначення лікування. Рекомендації щодо лікування надаються виключно після консультації у профільного спеціаліста.
  • Поліклініка не несе відповідальності за речі, залишені в верхньому одязі пацієнтів.

 

 Згідно вимог лікарні — заборонено

  • Проявляти будь-яку форму агресії в приміщеннях лікарні та на прилеглих територіях.
  • Займатись тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів в приміщеннях лікарні.
  • Мати при собі холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або оточуючим.
  • Намагатись винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать лікарні.
  • Поводити себе шумно, нестандартно, створювати проблему для інших пацієнтів.
  • Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.
  • Приводити або приносити в лікарню тварин, птахів.

 

В разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень, лікарня  має право відмовити пацієнту в прийомі або, якщо пацієнт вже проходить лікування, винести рішення про адміністративну.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора